Share profile
Copy the following link to share the profile in other applications.
Link copied
Share in Messenger
Paste the following link into the comment field of the desired conversation in Messenger to send this profile in the message.
Link copied
Märchenschloss
° ° °
Schloss Lichtenstein
Comments
18
Appreciated by
Public favourites
Information
| Sections | Travel: Schwäbische Alb Motive: Schlösser und Paläste Natur: Nebelstimmungen |
| Folders | Schloss Lichtenstein |
| Views | 67,131 |
| Published | |
| License |
Exif
| Camera | X-T1 |
| Lens | XF55-200mmF3.5-4.8 R LM OIS |
| Aperture | 11 |
| Exposure time | 1/50 |
| Focus length | 104.9 mm |
| ISO | 200 |
Embed photo
Insert the following code into the comment field, image description, or the desired conversation in the messenger to share this photo on fotocommunity.
Link copied...
Click on the link and use the key combination "Ctrl C" [Win] or "Cmd C" [Mac] to copy the link.
Share photo
Use the following URL to share the link to this photo.
Link copied

Annette He 11/04/2022 6:41
Das Licht und der Nebel machen es fast mystisch, so stark.Gruß,
Annette
Simbelmyne 18/11/2021 8:44
im richtigen moment den nebelwerfer gezündet, sehr fein!Bernd Res 09/09/2017 14:16
Super erwischt.tolle Stimmung am Morgen.
pitt1958 06/03/2017 15:47
Eine schöne Aufnahme,gefällt mir.Gruß Pitt
Birgit Pustelnik 14/12/2016 19:28
Tolle Nebelstimmung. Äußerst romantisch.LG Birgit
magdafee 05/11/2016 16:26
Gigantisch schönlg magdafee
Wolfi F. 01/11/2016 21:18
Was für eine Stimmung die du sehr gut eingefangen hast.Top Bild!
Lg. Wolfi
Karl-Heinz Labs 01/11/2016 12:45
Nomen est omen - toll festgehalten !! VG Karl-HeinzRolf Sontag 01/11/2016 8:42
Einfach Toll!DieLichtstimmung und der Nebel - alles passt.
Nur den Standort von wo du fotografiert hast, kenn ich nicht???
Gruß
Rolf
Jens Ritschel 01/11/2016 8:10
Fantastische Aufnahme!LG, Jens
† arborfish 01/11/2016 5:56
Wieder sehr schön und mystisch abgelichtet.Viele Grüße
Ronald
homwico 31/10/2016 22:32
Wie im Märchen !LG
homwico
Corry DeLaan 31/10/2016 22:26
Oh, soooo fein....!LG, Corry
Frank Merkel 31/10/2016 20:53
Märchenhaftes Foto.Top!
lg
Frank
Reiner Fischer Bilder 31/10/2016 18:56
Top Bild, gefällt mir sehr gut.vg
reiner