Share profile
Copy the following link to share the profile in other applications.
Link copied
Share in Messenger
Paste the following link into the comment field of the desired conversation in Messenger to send this profile in the message.
Link copied
am Albtrauf
° ° °
Blick vom Breitenstein zur Limburg und den Kaiserbergen kurz vor Sonnenaufgang
° ° °
Fisherman's Friend
michael.schlegel
° ° °
Comments
14
Appreciated by
Public favourites
Information
| Sections | Travel: Schwäbische Alb Natur: Berge Natur: Nebelstimmungen |
| Views | 27,196 |
| Published | |
| License |
Exif
| Camera | DC-G9 |
| Lens | LEICA DG 12-60/F2.8-4.0 |
| Aperture | 5.6 |
| Exposure time | 1/10 |
| Focus length | 32.0 mm |
| ISO | 200 |
Embed photo
Insert the following code into the comment field, image description, or the desired conversation in the messenger to share this photo on fotocommunity.
Link copied...
Click on the link and use the key combination "Ctrl C" [Win] or "Cmd C" [Mac] to copy the link.
Share photo
Use the following URL to share the link to this photo.
Link copied

Otherland 07/04/2022 20:37
Tolle stimmungsvolle Aufnahme!LG Gerhard
P.B.Photo 07/11/2021 7:55
Ganz großartige Nebelstimmungsbilder hast du hier...i love it.gerda schmid 13/11/2020 18:22
Ein traumhaftes Nebelbild von unserer Heimat. LG GerdaMajid Samadi 12/11/2020 20:57
Wunderschöne Nebelaufnahme mit tollen Farnen! LG MajidJörg Klüber 11/11/2020 12:17
Zum Seele baumeln lassen! ;-)LG Jörg
Corry DeLaan 11/11/2020 11:42
Diese Stimmung ist wunderbar! Herrlich wie die Bäume wie Bäumchen wirken und aus dem Bodennebel herausgucken :-) Wunderschöne Landschaft und wunderschön aufgenommen!LG, Corry
† gre. 10/11/2020 21:58
Ein vertrauter Anblick im Nebelmeer....bezaubernd die Farben des beginnenden Tages. LG gre.ElkeLe 10/11/2020 18:53
FantastischLg elke
Birgit Pustelnik 10/11/2020 17:16
Wundervolle Nebelstimmung, sehr schön!LG Birgit
PixRaus 10/11/2020 16:37
Tolles Nebelfoto . LG Herbiethomas-digital 10/11/2020 15:06
das hast du sehr gut erwischt!- lg thomas
Jolifanto1960 10/11/2020 14:48
Super!Viele Grüße
Jürgen
Geopus 10/11/2020 14:06
inseln im Nebelmeer...toll!LG Gernot