Le chef... photo & image | france, nature, world images at photo community
Le chef... Photo & image by JURAFR ᐅ View and rate this photo free at fotocommunity.de. Discover more images here.
Share profile
Copy the following link to share the profile in other applications.
Link copied
Share in Messenger
Paste the following link into the comment field of the desired conversation in Messenger to send this profile in the message.
Link copied
Le chef...
Comments
134
Awards
|
Gallery (Travel)
22/02/2018 75 Pro / 25 Contra |
Appreciated by
Public favourites
Information
| Sections | Travel: Franche-Comté Nature |
| Views | 92,491 |
| Published | |
| License |
Exif
| Camera | Canon EOS 7D |
| Lens | EF100mm f/2.8 Macro USM |
| Aperture | 2.8 |
| Exposure time | 1/125 |
| Focus length | 100.0 mm |
| ISO | 1600 |
Embed photo
Insert the following code into the comment field, image description, or the desired conversation in the messenger to share this photo on fotocommunity.
Link copied...
Click on the link and use the key combination "Ctrl C" [Win] or "Cmd C" [Mac] to copy the link.
Share photo
Use the following URL to share the link to this photo.
Link copied

Manuel Gonzalez Gomez 28/06/2018 13:37
Preciosa.Charly Charity 14/04/2018 19:16
Super schön*lg Dagmar
Francis Vanderveken 21/03/2018 18:24
Magnifique!A bientôt.
Amitiés.
Francis.
marinette.A 20/03/2018 14:31
Quel maintien, quelle allure! et quel regard!splendide!
il mesur combien : Mon manou est moins beau de poil peut être mais il a le même regard, et il est très grand!
bises
Hubert Jülich Photographie 04/03/2018 12:44
Hervorragende Aufnahme in beeindruckender BQ!LG Hubert
Françoise P 04/03/2018 12:39
Super belleFrançoise
Loisemic 04/03/2018 12:39
Le salut cassé est de rigueur devant une telle classe !JURAFR 22/02/2018 16:52
Merci à Anita pour sa proposition et à tout les votants pour avoir étoilé " le chef" ;')))))Amitiés
Anita Jarzombek-Krauledies 22/02/2018 16:28
Herzlichen Glückwunsch!!!! Ein ausgezeichnetes Ergebnis!Viele Grüße Anita
JURAFR 22/02/2018 11:15 Voting comment
Merci Anita et merci à tousEmilio Sirletti 22/02/2018 11:15 Voting comment
p R ogerti w. 22/02/2018 11:15 Voting comment
+++José Miguel Latasa 22/02/2018 11:15 Voting comment
PROChaito Bahamonde 22/02/2018 11:15 Voting comment
proBea Buchholz 22/02/2018 11:15 Voting comment
PRO