Share profile
Copy the following link to share the profile in other applications.
Link copied
Share in Messenger
Paste the following link into the comment field of the desired conversation in Messenger to send this profile in the message.
Link copied
La voûte d'arbres
Un grand merci pour l'obtention d'une nouvelle étoile
Comments
127
Appreciated by
Public favourites
Information
| Sections | Nature: Trees Travel: Centre |
| Views | 178,358 |
| Published | |
| License |
Exif
| Camera | DSLR-A330 |
| Lens | --- |
| Aperture | 4.5 |
| Exposure time | 1/80 |
| Focus length | 50.0 mm |
| ISO | 400 |
Embed photo
Insert the following code into the comment field, image description, or the desired conversation in the messenger to share this photo on fotocommunity.
Link copied...
Click on the link and use the key combination "Ctrl C" [Win] or "Cmd C" [Mac] to copy the link.
Share photo
Use the following URL to share the link to this photo.
Link copied

† Reinhard S 13/11/2017 18:30
Traumhaft!Mes compliment et amitiés, Reinhard
Andreas AP 09/11/2017 8:21
What a phantastic scene, so great!!! I like it, it seems you smell the leaves, feel the magic of light.Klaus Knackstedt 07/11/2017 7:55
Licht, Farben, Perspektive und Präsentation sind wunderbar und perfekt.Sehr schön!
Gruß
Klaus
Max13 05/11/2017 14:21
Schöne Perspektive und interessantes Licht und Schattenspiel LG maxFrank Ebner 05/11/2017 12:33
Eine sehr stimmungsvolle Herbstaufnahme. Toll der Übergang von Grün in Richtung Herbstfarben. Das sich die Bäume oben berühren und eine Art natürliche Kirche bilden, setzt nochmal eins drauf. lg FrankAxel Küster 31/10/2017 11:12
Ein wunderschönes Herbstfoto von dieser sehr schön in die Tiefe gehenden Allee. LG AxelSusiwirbelwind 30/10/2017 21:36
Eine wunderschöne verwunschene Allee. Herbstfarben, Leuchtende Sonne. Gratulation.Susanne
Henry Eicken 30/10/2017 18:44
Une perspective merveilleuse. J´adore les couleurs.Chapeau!
Henry
Eberhard Steuer 30/10/2017 18:29
Top!sylvia11 27/10/2017 21:08
Was für ein schönes Grün! Und die gelben Blätter am Boden verraten den Herbst... Viele Grüße und ein schönes Wochenende, Sylvia.Boschfoto 27/10/2017 20:29
Wunderschön festgehalten! Herzlichst Hubertmomentum16 - photography 27/10/2017 17:43
Bonjour ntali, Si je vois cela, j'aimerais être là.C'est beau.salutations d'amour de l'allemagne - Walter
Krebs Peter 27/10/2017 16:06
Ein Traum von einem Tunnel. Gratulation zu diesem wunderschönem Tunnelblick. Beste Grüße, Petermarie calendula 26/10/2017 15:02
...belle photo d'automne ....arrangé par des arbres....bravo :-)marieBrigitte Kosch 25/10/2017 22:15
Eine traumhafte AufnahmeLG Brigitte