L OR DU PRINTEMPS photo & image | nature, macro, fleurs images at photo community
L OR DU PRINTEMPS Photo & image by BUBUL ᐅ View and rate this photo free at fotocommunity.de. Discover more images here.
Share profile
Copy the following link to share the profile in other applications.
Link copied
Share in Messenger
Paste the following link into the comment field of the desired conversation in Messenger to send this profile in the message.
Link copied
Comments
47
Appreciated by
Public favourites
Information
| Sections | Nature: Flowers Nature Nature |
| Folders | MACRO |
| Views | 20,580 |
| Published | |
| License |
Exif
| Camera | FinePix S1600 |
| Lens | --- |
| Aperture | 5.6 |
| Exposure time | 1/250 |
| Focus length | 75.0 mm |
| ISO | 64 |
Embed photo
Insert the following code into the comment field, image description, or the desired conversation in the messenger to share this photo on fotocommunity.
Link copied...
Click on the link and use the key combination "Ctrl C" [Win] or "Cmd C" [Mac] to copy the link.
Share photo
Use the following URL to share the link to this photo.
Link copied

noblog 17/07/2025 17:50
Sehr schön im LichtLG Norbert
Blula 08/01/2020 18:32
Das Bild macht schon wieder richtig Vorfreude auf den Frühling.Wunderschön ist es in diesem Licht !
LG Ursula
Monika Arnold 23/12/2019 23:27
Sehr schön Dein Foto.Ganz liebe Grüße Monika
Miro-Su 19/06/2019 9:13
Beautiful Spring Flowers, excellent ligt.Hans-Günther Schöner 16/03/2019 10:19
Frühling pur !!!!Gruß Hans-Günther
Marlis E. 07/07/2018 20:13
ci presque toutes les fleurs sont déshydratées à cause de la sécheresse, du mauvais temps pour la fenaison, toutes jaunes, sans force.Votre photo montre le printemps coloré dans une lumière merveilleuse.
une belle fin de semaine
bises, Marlis
Uwe Vollmann 18/06/2018 18:15
Hallo Gilles, so mag ich den Frühling, den Du uns hier von seiner schönsten Seite in einer wunderschönen Lichtstimmung zeigst! Das Bild gefällt mir sehr gut!LG Uwe
marjoleine 20/04/2018 8:27
ce sont les premières printanières de nos jardins ....jolie prise !!corinne74 11/04/2018 17:45
Ca y est c'est le printemps ?... c'est sur ?... ben c'est pas trop tôt !!!!!!!!!!!Depuis le temps qu'on l'attend celui-là !
Les forsythias sont très en retard ici !
Bises
Luigi Scorsino 10/04/2018 10:48
Image fantastiqueBonne journée Gilles
† Gilles Boisset 09/04/2018 12:43
elle fleuri avant que les feuilles ne poussent et l'on peut ainsi admirer sa couleur. Superbement photographiée sous une très belle lumière.Amitiés
Anita Jarzombek-Krauledies 08/04/2018 21:14
Das ist Frühling von seiner schönsten Seite!!!!Viele Grüße Anita
Karl Josef Klein 08/04/2018 19:36
Die gelben Blüten mit diesem Licht lassen den Frühling erahnen. LG K.J. KleinDeDo 62 06/04/2018 17:11
Sehr feine Lichtstimmung.LG Detlef
B.Schalke 30/03/2018 15:09
Joyeuses PâquesSalutations Biggi