Share profile
Copy the following link to share the profile in other applications.
Link copied
Share in Messenger
Paste the following link into the comment field of the desired conversation in Messenger to send this profile in the message.
Link copied
SE METTRE AU VERT
UJUC Jeudi : Vert
Comments
29
Appreciated by
Public favourites
Information
| Sections | Nature: Herons, Storks, Ibises Special: Un Jour - Une Couleur Nature |
| Folders | ZOZIOS |
| Views | 43,908 |
| Published | |
| License |
Exif
| Camera | Canon EOS 600D |
| Lens | 240-800mm |
| Aperture | 11 |
| Exposure time | 1/320 |
| Focus length | 800.0 mm |
| ISO | 100 |
Tags
Embed photo
Insert the following code into the comment field, image description, or the desired conversation in the messenger to share this photo on fotocommunity.
Link copied...
Click on the link and use the key combination "Ctrl C" [Win] or "Cmd C" [Mac] to copy the link.
Share photo
Use the following URL to share the link to this photo.
Link copied

Gérard Verdière 28/10/2018 9:54
Superbe photo de ce héron.Amitiés.
gageou Jean- claude gage 27/10/2018 14:54
Cette photo est très réussie,bravo!Alexa frost 27/10/2018 2:45
Superbe !amitiés
Adele D. Oliver 25/10/2018 21:56
a fantastic scene as he stands there proud and alertin the green tall plants ... bravo !!!
warm regards,
Adele
Bourvalais 25/10/2018 19:33
il est superbe...Amitiés, Yves
† aixoise 25/10/2018 19:08
Magnifique prise de ce héron avec cette palette de vert lumineuse.! belle qualité photographique.!! amts mariemohane 25/10/2018 19:03
belle prisePERSYN Thérèse 25/10/2018 18:47
Oh, qu'il est beau !Amitiés
Thé
Robert Buatois 25/10/2018 18:27
Au milieu des lentilles d'eau, on ne peut pas dire qu'il passe inaperçu. Ta capture est une petite merveille à tous les niveaux.Amitiés
Robert
† jean-paul guigo 25/10/2018 17:32
superbe prise !!!Amitiés
lulu29 25/10/2018 17:15
Félicitations pour cette magnifique photo +++++++++++++marie
JX 25/10/2018 17:00
Bravo __Excellent fotografiertLG Beat
Xtian du Gard 25/10/2018 14:56
Prêt à dégainer son bec pointu!pépé du 13 25/10/2018 12:40
bonjour , tous mes compliments pour ce MAGNIFIQUE cliché que j'apprécie beaucoup !!!amitiés et bonne journée ; gilles
Elvina Benoist-Audiau 25/10/2018 11:48
L'oeil à l'affût celui-là mais un bel environnement vert !!! bises