Vitória Castelo Santos - Photos & images - Photographer from Lisboa, Portugal | fotocommunity Vitória Castelo Santos's profile - Photographer Vitória Castelo Santos from Lisboa, Portugal [fc-user:862827] - Sono di Lisboa, Portugal. Sono nata ne
Sono di Lisboa, Portugal. Sono nata nel lontano 1939. Faccio solo il Medico Termale nell´estate dopo pensione da 15 anni. . Amo troppo la natura, gli animali e viaggiare.
Faccio fotografie fin da quando ero bambina, però sono diventata "Pazza" per il digitale.
Mi piace troppo l`Italia, la sua bella lingua e il suo splendido passato storico.
Grazie amici
Con questi e tanti altri piccoli GRANDI scatti sono diventata tanto felice...peccato che non sia qui posto per tutti.....grazie di cuore a tutti gli amici.
I`m of Lisbon. I was born in 1939. I'm just working in Medical Spa in summer after retirement for 15 years. . I love very much nature, animals and travel.
I do photography since I was a child, but I became "Crazy" for digital.
I like Italy , its beautiful language and its splendid past.
With these and many other small BIG shots I became so happy ... pity it is not a place for everyone here ..... thank you my friends.
Je suis de Lisbonne. Je suis née en 1939. Je fais juste Medical Spa à l'été après la retraite depuis 15 ans. . J` aime trop la nature, les animaux et les voyages.
Je fais de la photographie depuis que je suis enfant, mais je suis devenue foule par le digital.
J'aime trop l`Italie, sa belle langue et son splendide passé.
Je remercie tous et toutes mes amis et amies.
Avec ceux-ci et beaucoup d'autres petits clichés je suis devenu tellement heureuse ... dommage que ce n'est pas ici un endroit pour tous.
By the present communication, I notify that it is strictly forbidden to disclose, copy, distribute, disseminate, or take any other action against me on the basis of this profile and/or its contents. The content of this profile is private and confidential information.
Con il comunicato presente, comunico che è severamente vietato divulgare, copiare, distribuire, diffondere, o fare qualsiasi altra azione contro di me sulla base di questo profilo e / o dei suoi contenuti. Il contenuto di questo profilo sono informazioni private e riservate.
Par le présent communiqué, j` avise qu'il est strictement interdit de divulguer, copier, distribuer, diffuser, ou de prendre toute autre action contre moi sur la base de ce profil et / ou de son contenu. Le contenu de cette fiche sont des informations privées et confidentielles.
Good evening Vitoria,I just want to say thank you for your positive comments to my zoo-photos. I just read that you like animals too. Thats good in general. Have good times further on with your hobby. Hugs, Rolf
Gerhard23 12 hours ago
Hallo Vitoria,ich danke dir sehr für den Kommentar und das Lob zum Otto-Theater in Potsdam.
VG Gerhard
Gerhard23 23 hours ago
Hallo Vitoria,vielen Dank für deinen Kommentar und das Lob zur Pfingstrose ohne Besuch.
VG Gerhard
Sascha Haag 06/06/2026 19:41
Vielen Dank fürs lobenGruß Sascha
VIRIDARE 06/06/2026 9:27
Liebe VitoriaGanz lieben Dank für deinen Kommentag
Herzlichst
VIRI
Andre Zi 05/06/2026 23:28
Dankeschön und ebenfalls schönes Wochenende.VG az
Jürgen N. Neumann 05/06/2026 20:56
Moin VitoriaVielen Dank für dein Lob und Kommentar zu
meinen Bild
vg JürgenN
L. Heinz 05/06/2026 13:02
Vielen Dank, für Deine netten Kommentare, und für Deine Lobe! LG HeinzGregor656 04/06/2026 23:39
Good evening Vitoria,I just want to say thank you for your positive comments to my zoo-photos. I just read that you like animals too. Thats good in general. Have good times further on with your hobby. Hugs, RolfVolker Wenzlaff 04/06/2026 16:33
Gracias für den positiven Kommentar.VG Volker
Gerhard23 03/06/2026 9:44
Hallo Vitoria,ich danke dir für den Kommentar und das Lob zum Allium.
VG Gerhard
Bernd Küllmer 02/06/2026 17:55
Dank für deine Lobe. Grüßevon Bernd aus Marburg
Gerhard23 02/06/2026 10:52
Hallo Vitoria,vielen Dank für deinen Kommentar und das Lob zum Erlenzeisig.
VG Gerhard
Gregor Heinrichs 02/06/2026 7:58
Vielen Dank für Dein Lob und Deinen Kommentar.LG Gregor
Gerhard23 01/06/2026 15:49
Hallo Vitoria,ich danke dir für deinen Kommentar und das Lob zum Frühjahrsmarkt.
VG Gerhard
Bernd Rauch 01/06/2026 0:35
guten morgen vitòria,herzlichen dank für dein lob...:-)
schönen start in die neue woche..
lg bernd