About me

Sono di Lisboa, Portugal. Sono nata nel lontano 1939. Faccio solo il Medico Termale nell´estate dopo pensione da 15 anni. . Amo troppo la natura, gli animali e viaggiare.
Faccio fotografie fin da quando ero bambina, però sono diventata "Pazza" per il digitale.
Mi piace troppo l`Italia, la sua bella lingua e il suo splendido passato storico.
Grazie amici
Con questi e tanti altri piccoli GRANDI scatti sono diventata tanto felice...peccato che non sia qui posto per tutti.....grazie di cuore a tutti gli amici.

I`m of Lisbon. I was born in 1939. I'm just working in Medical Spa in summer after retirement for 15 years. . I love very much nature, animals and travel.
I do photography since I was a child, but I became "Crazy" for digital.
I like Italy , its beautiful language and its splendid past.
With these and many other small BIG shots I became so happy ... pity it is not a place for everyone here ..... thank you my friends.

Je suis de Lisbonne. Je suis née en 1939. Je fais juste Medical Spa à l'été après la retraite depuis 15 ans. . J` aime trop la nature, les animaux et les voyages.
Je fais de la photographie depuis que je suis enfant, mais je suis devenue foule par le digital.
J'aime trop l`Italie, sa belle langue et son splendide passé.
Je remercie tous et toutes mes amis et amies.
Avec ceux-ci et beaucoup d'autres petits clichés je suis devenu tellement heureuse ... dommage que ce n'est pas ici un endroit pour tous.

_____________________________________________________________

By the present communication, I notify that it is strictly forbidden to disclose, copy, distribute, disseminate, or take any other action against me on the basis of this profile and/or its contents. The content of this profile is private and confidential information.

Con il comunicato presente, comunico che è severamente vietato divulgare, copiare, distribuire, diffondere, o fare qualsiasi altra azione contro di me sulla base di questo profilo e / o dei suoi contenuti. Il contenuto di questo profilo sono informazioni private e riservate.

Par le présent communiqué, j` avise qu'il est strictement interdit de divulguer, copier, distribuer, diffuser, ou de prendre toute autre action contre moi sur la base de ce profil et / ou de son contenu. Le contenu de cette fiche sont des informations privées et confidentielles.
PER VITORIA
PER VITORIA
bernardo braccini

Comments 37004

  • Gerhard23 12 hours ago

    Hallo Vitoria,
    ich danke dir sehr für den Kommentar und das Lob zum Otto-Theater in Potsdam.
    VG Gerhard
  • Gerhard23 23 hours ago

    Hallo Vitoria,
    vielen Dank für deinen Kommentar und das Lob zur Pfingstrose ohne Besuch.
    VG Gerhard
  • Sascha Haag 06/06/2026 19:41

    Vielen Dank fürs loben
    Gruß Sascha
  • VIRIDARE 06/06/2026 9:27

    Liebe Vitoria
    Ganz lieben Dank für deinen Kommentag
    Herzlichst 
    VIRI
  • Andre Zi 05/06/2026 23:28

    Dankeschön und ebenfalls schönes Wochenende.
    VG az
  • Jürgen N. Neumann 05/06/2026 20:56

    Moin Vitoria
    Vielen Dank für dein Lob und Kommentar zu
    meinen Bild
    vg JürgenN
  • L. Heinz 05/06/2026 13:02

    Vielen Dank, für Deine netten Kommentare, und für Deine Lobe! LG Heinz
  • Gregor656 04/06/2026 23:39

    Good evening Vitoria,I just want to say thank you for your positive comments to my zoo-photos. I just read that you like animals too. Thats good in general. Have good times further on with your hobby. Hugs, Rolf
  • Volker Wenzlaff 04/06/2026 16:33

    Gracias für den positiven Kommentar.
    VG Volker
  • Gerhard23 03/06/2026 9:44

    Hallo Vitoria,
    ich danke dir für den Kommentar und das Lob zum Allium.
    VG Gerhard
  • Bernd Küllmer 02/06/2026 17:55

    Dank für deine Lobe. Grüße
    von Bernd aus Marburg
  • Gerhard23 02/06/2026 10:52

    Hallo Vitoria,
    vielen Dank für deinen Kommentar und das Lob zum Erlenzeisig.
    VG Gerhard
  • Gregor Heinrichs 02/06/2026 7:58

    Vielen Dank für Dein Lob und Deinen Kommentar.
    LG Gregor
  • Gerhard23 01/06/2026 15:49

    Hallo Vitoria,
    ich danke dir für deinen Kommentar und das Lob zum Frühjahrsmarkt.
    VG Gerhard
  • Bernd Rauch 01/06/2026 0:35

    guten morgen vitòria,
    herzlichen dank für dein lob...:-)
    schönen start in die neue woche..
    lg bernd
  • Favourites

    34,422 / 17,155
  • Comments

    1,144,114 / 2,004,792
Received / Given

Experience level

equipment

Fotografo con tutto ciò che è a portata di mano e che consente sparare :-)))