Share profile
Copy the following link to share the profile in other applications.
Link copied
Share in Messenger
Paste the following link into the comment field of the desired conversation in Messenger to send this profile in the message.
Link copied
Wehrfähig
Spinnennetz an einem Weidezaun
Comments
29
Appreciated by
Public favourites
Information
| Sections | Spezial: 5 - Schwarzweißer Freitag Natur: Herbst Natur: Spinnennetze |
| Views | 49,680 |
| Published | |
| License |
Exif
| Camera | DMC-FZ1000 |
| Lens | --- |
| Aperture | 4 |
| Exposure time | 1/250 |
| Focus length | 122.4 mm |
| ISO | 125 |
Embed photo
Insert the following code into the comment field, image description, or the desired conversation in the messenger to share this photo on fotocommunity.
Link copied...
Click on the link and use the key combination "Ctrl C" [Win] or "Cmd C" [Mac] to copy the link.
Share photo
Use the following URL to share the link to this photo.
Link copied

mheyden 17/05/2025 22:10
Was für ein tolles Motiv!Gelo Charro 13/03/2025 19:11
Que caprichosa es la naturaleza....!!!Hermoso trabajo, Klaus!!!
Michael Jo. 19/02/2025 12:36
p h a t a s t i q u e ... !!!!!!!!!!!regina-c 11/01/2025 22:49
Sehr fotogen in monochrom, finde ich. LG ReginaDirk-E 19/12/2024 12:38
Prima entdeckt und monochrom ins Bild gesetzt - gefällt mir!VG Dirk
Michèle FLEURY 18/12/2024 10:10
Un grand bijou naturel, ce collier égaré sous un fil de fer barbelé! Les perles d'eau sont d'une grande qualité, j'adore ce beau travail, Klaus! Amitiés et compliments! Bonne journée à toi! MichèleMonsieur M 16/12/2024 17:35
Wie eine schmuckvolle Deko hängt da die taubehangene SpinnwebeLG Norbert
Gregor Thelen 15/12/2024 18:40
so wird dem stacheldraht sein bedrohliches ausehen genommen.natur ist immer stärker.
feine arbeit in s/w.
lg gregor
Alois Nagl 14/12/2024 23:05
Hervorragend LG AloisUrs E. 14/12/2024 12:23
Vergängliche Kunst!LG Urs
Trugbild 13/12/2024 23:33
Ein faszinierendes gesponnenes Gebilde.BG Adeltraut
Auf dem Feld
TrugbildxDreamer 13/12/2024 20:01
Ein tolles Detail, bestens von dir in sw gezeigt!VG Detlef
Hansi Rödig 13/12/2024 17:38
Ganz starker Beitrag zum Freitag.Viele Grüße
Hansi Rödig
Einfahrt U4 Elbbrücken
Hansi RödigALLWO 13/12/2024 17:17
Glückwunsch Klaus .. das sieht richtig gut ausGruß Wolfgang
BGW-photo 13/12/2024 16:13
Richtig, richtig KLASSE!Ein Sw mit vielen Details und ganz feinem Bokeh +++
LG, Bernd
Ponte Estrada Monumental
BGW-photo