Und was fährst du? photo & image | abstrakte motive, abstraktes, abstract motifs images at photo community
Und was fährst du? Photo & image by Re.Ne ᐅ View and rate this photo free at fotocommunity.de. Discover more images here.
Share profile
Copy the following link to share the profile in other applications.
Link copied
Share in Messenger
Paste the following link into the comment field of the desired conversation in Messenger to send this profile in the message.
Link copied
Comments
14
Appreciated by
Public favourites
Information
| Sections | Motive: Rot Motive: Züge Menschen: Streetfotografie mit Menschen |
| Folders | Wr. Stadtgeschichten |
| Views | 6,521 |
| Published | |
| License |
Exif
| Camera | X-T5 |
| Lens | XF35mmF1.4 R |
| Aperture | 2.5 |
| Exposure time | 1/125 |
| Focus length | 35.0 mm |
| ISO | 500 |
Tags
abstrakte motive
abstraktes
abstract motifs
motivi astratti
motivos abstractos
motifs abstraits
streetfotografie mit menschen
street & urban moments
momenti di strada e urbani
momentos callejeros y urbanos
moments de rue et urbains
züge
farben
rot
schiene und eisenbahn
rail
binario
riel
verkehr & fahrzeuge
wr. stadtgeschichten
outdoor
bahn
colors
streetfotografie
zug
fahrzeuge
fuji
schiene
xt-5
menschen
motive
Embed photo
Insert the following code into the comment field, image description, or the desired conversation in the messenger to share this photo on fotocommunity.
Link copied...
Click on the link and use the key combination "Ctrl C" [Win] or "Cmd C" [Mac] to copy the link.
Share photo
Use the following URL to share the link to this photo.
Link copied

Gregor Thelen 05/04/2025 15:46
ein rotes caprio natürlich.gestalterisch perfekt und kunstvoll gemacht.
kompliment.
lg nach wien.
gregor
jbd68 14/03/2025 12:59
Farblich ausgezeichnet gestaltet (wäre m.E. nur durch in SW zu toppen), gefällt mir sehr gut, VG Björnhrvatski 06/03/2025 10:25
Bahnhof ist immer eine gute Ausgangslage für einen Street Tag. ThomasAndré Reinders 09/02/2025 10:33
Sehr guter Ausschnitt und mit dem Rot der Passantin gefällt mir das sehr gutLG
André
VOXS - HAMBURG 08/02/2025 17:34
...immer Schwarz :-))Jens Pönisch 08/02/2025 14:25
definitiv ihr ZugJürgen Quensel 08/02/2025 11:56
Feine FarbwiederholungSusacu 08/02/2025 11:02
Passt farblich super…mir scheint sie ist grad angekommenZugefahren ist schon toll…wenn es denn mal klappt:-)
N O R D - S E H E R 08/02/2025 10:33
eine ernst gemeinte frage an die DB ? ;-)))schön dass es sich hier um ÖBB handelt
lg bernd
HG-Foto 08/02/2025 10:26
den Moment gelungen festgehaltenlg Hans Georg