Un de chez Pagnol photo & image | les portraits , noir et blanc, portraits images at photo community
Un de chez Pagnol Photo & image by dominati simone ᐅ View and rate this photo free at fotocommunity.de. Discover more images here.
Share profile
Copy the following link to share the profile in other applications.
Link copied
Share in Messenger
Paste the following link into the comment field of the desired conversation in Messenger to send this profile in the message.
Link copied
Comments
50
The photo is not in the discussion.
Appreciated by
Public favourites
Information
| Sections | Personnes Personnes |
| Folders | Les portraits |
| Views | 54,103 |
| Published | |
| License |
Exif
| Camera | Canon EOS 5D Mark IV |
| Lens | EF100mm f/2.8L Macro IS USM |
| Aperture | 3.5 |
| Exposure time | 1/100 |
| Focus length | 100.0 mm |
| ISO | 5000 |
Embed photo
Insert the following code into the comment field, image description, or the desired conversation in the messenger to share this photo on fotocommunity.
Link copied...
Click on the link and use the key combination "Ctrl C" [Win] or "Cmd C" [Mac] to copy the link.
Share photo
Use the following URL to share the link to this photo.
Link copied

franquev 22/01/2020 21:20
j'aime ce portrait, il vit, regard très bien capté !! PDF et arrière plan OK !! joli TT en NetB avec le piqué qui va bien pour renforcer les traits du visage ...AlainF
CHARLOTTE101 24/11/2019 16:32
J'aime beaucoup.beau regard porté sur cet hommeclaude de garam 10/10/2019 17:09
Peut être cadré plus serré en coupant toute la partie claire à gauche et en mordant légèrement sur le sommet de la casquette afin d'être bloqué sur ses yeux- À voir .claude de garam 10/10/2019 16:59
De l'excellent portraitmylene68 10/10/2019 13:54
Tout à fait, bien vu !!de ceulaer 09/10/2019 8:17
un portrait truculent !amitiés
redfox-dream-art-photography 08/10/2019 13:58
Very good and natüral portrait!Nice expression!
Excellent composition!
Good light and tonal range!
hugs, redfox
Joëlle Millet 07/10/2019 21:04
Un joli visage photogénique pour réaliser un portrait expressif très réussi . BisesMichèle FLEURY 03/10/2019 6:51
Oui, très Pagnol, un style populaire tellement authentique en N&B! J'adore! Un portrait d'une humanité joyeuse, un regard très sympathique, qui brille vers toi!! Compliments Simone! Bises, MichèleBUBUL 02/10/2019 17:14
superbe portrait simone.bises.amicalement.gilles
lolita cecilia 01/10/2019 20:39
Este retrato es...FANTÁSTICO...!!Bravo...!!
Bisous.
lola
fotopeter45 01/10/2019 19:12
nice portrait of an friendly looking man.gr.peterMagdalenia 01/10/2019 11:57
Magnifique portrait de ce monsieur au beau regard et qui a un sourire communicatif !Bises
Magdalenia
Gelo Charro 01/10/2019 11:18
Un retrato natural, de este afable paisano...buen trabajo, Simone!!!Gelo
Monique POLETTO 01/10/2019 10:10
Excellent ce portraitBravo
Bises