Reflets cuivrés... photo & image | portraits, rue, personnes images at photo community
Reflets cuivrés... Photo & image by † Christian Rossin ᐅ View and rate this photo free at fotocommunity.de. Discover more images here.
Share profile
Copy the following link to share the profile in other applications.
Link copied
Share in Messenger
Paste the following link into the comment field of the desired conversation in Messenger to send this profile in the message.
Link copied
Reflets cuivrés...
Comments
18
Appreciated by
Public favourites
Information
| Sections | People: Men Special Personnes |
| Views | 61,692 |
| Published | |
| License |
Exif
| Camera | PENTAX K10D |
| Lens | Tamron AF 18-250mm F3.5-6.3 Di II LD Aspherical [IF] Macro |
| Aperture | 8 |
| Exposure time | 1/350 |
| Focus length | 250.0 mm |
| ISO | 200 |
Embed photo
Insert the following code into the comment field, image description, or the desired conversation in the messenger to share this photo on fotocommunity.
Link copied...
Click on the link and use the key combination "Ctrl C" [Win] or "Cmd C" [Mac] to copy the link.
Share photo
Use the following URL to share the link to this photo.
Link copied

dournel fabrice 03/06/2017 9:33
J'adore!fabienne51 02/06/2017 14:38
très bien vu, et très bien traité...Fabienne
Emma M. 01/06/2017 18:00
superbe travail !lulu29 01/06/2017 8:24
Cheveux au vent .... ça rutile !marie
serdirup 31/05/2017 20:36
Bien vu....bravo !amitiés
Sergio
Rose10 31/05/2017 16:56
jolis reflets !! @ Rose† aixoise 31/05/2017 16:18
beaux reflets qui donnent tjours de beaux clichés , pris dans ces instruments quand ils sont bien lustrés comme celui ci..-:))! j aime le contraste avec les rayures rouges du pull..bon cadrage et cliché lumineux..! avec un bon lien musical..!amts marieNaej 31/05/2017 16:18
Ils sont bien astiqués les cuivres !! Bravo à la femme de ménage...Amts - Jean -
cornagoae 31/05/2017 14:40
c'est très beau, bisesDream30 31/05/2017 14:36
très jolis ces reflets BisesSYLDERO 31/05/2017 13:41
J'apprécie ces reflets cuivrés.......Jifasch32 31/05/2017 13:27
En multi-vision et technicolor...! bravoJF
Josiane FERRET 31/05/2017 13:18
et ça se bouscule là dedans, il y a du monde, génial tous ces reflets, amitiés, Josianealine64 31/05/2017 12:28
excellent superbe avec tous ces refletsamicalement
ntali 31/05/2017 10:56
Superbe avec ces refletsBravo
Bises
Nath