Old houses in Pesaro photo & image | architecture, historical architectures, repertorio images at photo community
Old houses in Pesaro Photo & image by Claudio Oldrini ᐅ View and rate this photo free at fotocommunity.de. Discover more images here.
La vieille porte, le vélo, la silhouette qui s'éloigne le long des façades d'ocre, une atmosphère presque déserte dans cette photo où les lieux semblent assoupis...c'est authentique et beau! Compliments! Amitiés, Michèle
Insert the following code into the comment field, image description, or the desired conversation in the messenger to share this photo on fotocommunity.
Link copied...
Click on the link and use the key combination "Ctrl C" [Win] or "Cmd C" [Mac] to copy the link.
Tatiana Gutskova 13/11/2013 15:02
che bella foto!!!ciao Tatiana
Grazyna Boehm 08/11/2013 18:18
Perfekt Bildaufbau, gefällt mir das Bild!Gruß, Grazyna.
David H Thomas 04/11/2013 20:26
excellent composition - great street scenegenauderfrank 28/10/2013 20:46
very nice street shotMany greetings Frank
Vera Shulga 28/10/2013 19:59
very nice presentation of this street with old houseswonderful light and colors
greetings, Vera
lolita cecilia 28/10/2013 17:43
Eccellente composizione....eccellente diagonale...BELLISSIMA immagine...
Un abbraccio
Lola
† Bickel Paul 26/10/2013 21:13
Bella foto di queste casas e la bici accanto alla porta.Saluto Paul
RONSHI FOTOGRAFIE - Gudrun Ronsöhr-Hiebel 24/10/2013 22:21
Schöne PerspektiveLG Gudrun
Michèle FLEURY 24/10/2013 15:42
La vieille porte, le vélo, la silhouette qui s'éloigne le long des façades d'ocre, une atmosphère presque déserte dans cette photo où les lieux semblent assoupis...c'est authentique et beau! Compliments! Amitiés, MichèlePaolo Vannucchi 22/10/2013 23:29
..ottimo il punto di ripresa e ottima immagine complimenti Claudio !!!Annamaria Regia 22/10/2013 19:37
come o visto la foto mi e venuto in menteladri di biciclette ...deliziosa foto
Annamaria
Hans-Wolfgang Hawerkamp 22/10/2013 12:08
schöne mediterrane Farben!Gruß Wolfgang
Mulazzani Anna Maria 22/10/2013 8:15
Bella profondità di campo!TeresaM 22/10/2013 7:49
Belle vision et excellente composition, Claudio !!Bonne journée :-)
Ewa.P 22/10/2013 7:28
Bellissima composizione, ottimo il taglio e molto bella prospettiva, complimenti, ciao