ohne Worte *gg* photo & image | kinder, children, bambini images at photo community
ohne Worte *gg* Photo & image by redfox-dream-art-photography ᐅ View and rate this photo free at fotocommunity.de. Discover more images here.
Share profile
Copy the following link to share the profile in other applications.
Link copied
Share in Messenger
Paste the following link into the comment field of the desired conversation in Messenger to send this profile in the message.
Link copied
Comments
99
Appreciated by
Public favourites
Information
| Sections | Menschen: Kinder ab 2 Spezial: Color Fine Art Menschen: Portraits |
| Folders | MAURICE- BASTIAN |
| Views | 191,162 |
| Published | |
| License |
Embed photo
Insert the following code into the comment field, image description, or the desired conversation in the messenger to share this photo on fotocommunity.
Link copied...
Click on the link and use the key combination "Ctrl C" [Win] or "Cmd C" [Mac] to copy the link.
Share photo
Use the following URL to share the link to this photo.
Link copied

bacpe 10/11/2021 22:51
Solche Kinderportraits zeugen von einem absoluten gegenseitigen Vertrauensverhältnis sowie fotografischem Verständnis. LG PeterTheo Wasserhess 06/08/2021 10:59
Welche Augen !LG Theo
WeNoLeon 11/05/2021 7:26
Ausdruckstarkes Kinderporträt! Viel Feingefühl im Umgang mit Kindern! Herzliche Grüße nach Innsbruck und danke für Dein Lob zu " Hafencity Hamburg " NorbertFrank G. P. Selbmann 21/10/2020 10:18
dieses porträt von maurice-bastian ist besonders gut gelungen und sehr authentisch. ich schaue es mir immer wieder gern an.lg franKS
Bernhard Kuhlmann 20/10/2020 17:38
Ganz große Klasse !Solche Bilder mag ich gerne !
Gruß Bernd
Maud Morell 26/07/2020 22:35
Süß dein Frechdachs, lach.LG von Maud
Hans-Günther Schöner 23/07/2020 10:00
Die Augenfarbe passend zu den Haaren !!Die Mädels werden Schlange stehen !!
Gruß
Hans-Günther
Frank Mühlberg 21/07/2020 14:59
Schönes Portrait !VLG Frank
Francesco Margarita. 08/07/2020 9:15
Slendido bambino - occhi come 2 stelle. bel ritratto- complimenti. Saluti Francesconoblog 14/06/2020 0:33
ich sehe drei große ? in den Augenfeines Portrait
LG Norbert
Eifelpixel 10/06/2020 7:17
Sieht wieder wunderschön ausImmer eine gute Zeit wünscht Joachim
Fred Pulver 06/06/2020 17:23
Wie meine Enkelin ;-)hans-jakob 06/06/2020 12:52
Lustig und Schön!!!LG hans-jakob
Carsten D 05/06/2020 22:33
Der Blick ist unbezahlbar.Grüße Carsten
ayla77 05/06/2020 20:46
Die Augen und die Stupsnase sind einfach der Hit! Lg, Bettina