Share profile
Copy the following link to share the profile in other applications.
Link copied
Share in Messenger
Paste the following link into the comment field of the desired conversation in Messenger to send this profile in the message.
Link copied
Let The Music Play
1956er Chevrolet Bel Air - Havanna - Cuba
Danke Dirk M
für den Galerievorschlag.
Comments
136
Awards
|
Gallery (Subjects)
04/03/2017 221 Pro / 179 Contra |
Appreciated by
Public favourites
Information
| Section | Motive: US-cars - amerikanische Autos |
| Views | 426,465 |
| Published | |
| License |
Embed photo
Insert the following code into the comment field, image description, or the desired conversation in the messenger to share this photo on fotocommunity.
Link copied...
Click on the link and use the key combination "Ctrl C" [Win] or "Cmd C" [Mac] to copy the link.
Share photo
Use the following URL to share the link to this photo.
Link copied

Kombizz Kashani 31/03/2026 9:23
nice colourful capture of panning this pink carMari An 21/04/2024 21:21
Ich liebe solche Bilder!N. Nescio 24/01/2024 22:04
Tres bien!skalare 44 23/02/2021 19:03
klasse vor diesem Hintergrund!!!Lg Ursula
holgeri1 25/11/2020 16:41
Sehr cooler Mitzieher!Schöner Klassiker.
LG Holger
WillyEmmert 06/10/2019 17:02
noch 3 Monate dann hoffe ich auf tolle Oldtimer in havanamurmelspunk 07/04/2019 23:51
Pink Cadillac... mein Traum +M. Maiwald 12/06/2017 18:29
Toller Mitzieher und gleichzeitig perfekter Bildaufbau.Gefällt mir sehr gut.
VG Martin
Roland Aigner 26/04/2017 9:41
Perfekt eingefangen!Günter68 25/04/2017 10:32
Klasse eingefangen!Den Augenblick richtig erkannt und dynamisch festgehelten.
Grandiös.
Grüße
Günter
Eifelpixel 16/04/2017 7:55
Sehr schöner dynamischer MitzieherImmer eine gute Zeit wünscht Joachim
Thomas Tilker 26/03/2017 13:27
...nochmals herzlichen Glückwunsch, Heribert...und da soll noch einmal jemand sagen, Autobilder hätten keine Chance für die Galerie...;-)LG Thom
Fischer Christian Martin 23/03/2017 10:10
fantastisch deine Habana-Fahrt - und natürlich einen sehr passenden Titel dazu. LG Christianlehmann.photos 22/03/2017 15:45
Toll eingefangen. So einen habe ich in Havanna auch gesehen.vg Joachim
Verena 08/03/2017 16:30
Wow, Glückwunsch Heribert!lg Verena