Les solitaires en hiver photo & image | landscape, fields & meadows, les seis images at photo community
Les solitaires en hiver Photo & image by dominati simone ᐅ View and rate this photo free at fotocommunity.de. Discover more images here.
Share profile
Copy the following link to share the profile in other applications.
Link copied
Share in Messenger
Paste the following link into the comment field of the desired conversation in Messenger to send this profile in the message.
Link copied
Comments
54
Appreciated by
Public favourites
Information
| Sections | Nature: Fields & Meadows Nature Nature |
| Folders | Les Seis |
| Views | 215,120 |
| Published | |
| License |
Exif
| Camera | Canon EOS 5D Mark IV |
| Lens | EF100-400mm f/4.5-5.6L IS USM |
| Aperture | 14 |
| Exposure time | 1/200 |
| Focus length | 100.0 mm |
| ISO | 100 |
Embed photo
Insert the following code into the comment field, image description, or the desired conversation in the messenger to share this photo on fotocommunity.
Link copied...
Click on the link and use the key combination "Ctrl C" [Win] or "Cmd C" [Mac] to copy the link.
Share photo
Use the following URL to share the link to this photo.
Link copied

Mike_Gyver 22/02/2020 9:40
Magnifique composition qui soutient bien ce ciel de toute beautélubogenrieder 17/06/2019 22:12
Hallo Simone.genau so macht man exzellente Bilder, 2 Bäume diagonal gesetzt und ein mächtiger Wolkenhimmel, das kann genügen, wenn es gut in Szene gesetzt wird.
Gruß Ludwig
bernie z 30/03/2019 10:55
Très belle prise, j'adore ces nuagesAmitiés Bernie
Al1a80 26/03/2019 10:12
un arbre, ça meuble. Alors deux... Et ça rassure.Où est la forêt de jadis?
ALLWO 17/03/2019 10:36
Bonjour simoneLes puissants nuages donnent leur belle image
un effet d'image très spécial -
Salutations de Wolfgang
Annie Toscano-Esbrayat 28/02/2019 11:54
Moi je craque complètement devant ce paysage. J'y entre et je respire à fond.... C'est une belle photo !ClaireLaira 24/02/2019 18:08
Très belle ambiance!Amitiés, Claire
† norma ateca 24/02/2019 16:26
Magnifique excellent bises NormaBea Herzberg 24/02/2019 13:20
Magnifique composition très impressionant!Amitiés Bea
Ottmar Niessen 22/02/2019 10:16
Gewaltig, bedrohlich, interessant....könnte ich mir auch in Schwarzweiss sehr gut vorstellen...Klasse !Jean COLLETTE 21/02/2019 17:44
Une composition simple magnifiée d'un ciel splendide.Amitiés
Michel Jacquart 20/02/2019 23:25
Majestueux !Amitiés, michel
mylene68 20/02/2019 20:32
Magnifique panorama,ce ciel est impressionnant!!Emilio Sirletti 20/02/2019 13:03
Un ciel fantastique.La diagonale entre les deux arbres donne de la profondeur et du mouvement à l'image.
Une très belle composition.
Bises, Emilio
Lily-Rose 20/02/2019 10:50
Un ciel impressionnant et vivant ; superbe !Bonne journée et merci pour le com.