le Donne Non sono Statue photo & image | architecture, details, doors & windows images at photo community
le Donne Non sono Statue Photo & image by Francesco Fusco ᐅ View and rate this photo free at fotocommunity.de. Discover more images here.
Share profile
Copy the following link to share the profile in other applications.
Link copied
Share in Messenger
Paste the following link into the comment field of the desired conversation in Messenger to send this profile in the message.
Link copied
Comments
15
Appreciated by
Public favourites
Information
| Sections | Subjects: Doors & windows Temi |
| Views | 20,390 |
| Published | |
| License |
Embed photo
Insert the following code into the comment field, image description, or the desired conversation in the messenger to share this photo on fotocommunity.
Link copied...
Click on the link and use the key combination "Ctrl C" [Win] or "Cmd C" [Mac] to copy the link.
Share photo
Use the following URL to share the link to this photo.
Link copied

isabella bertoldo 09/05/2025 11:46
Molto bella e significativa. .apprezzabile il tuo pensiero espresso nei commenti! Mi piace molto!. .Complimenti!Adele D. Oliver 09/05/2025 3:57
a very fine image and indeed perfect like astatue ... your title gives food for thought ,
women indeed are not statues but like men
with feelings and, and, and !!
best wishes for your weekend,
Adele.
Claudia S 65 08/05/2025 17:17
Wunderschön und sehr fein in s/w. !Liebe Grüße,
Claudia
Michela Scrivanti 08/05/2025 17:13
Un concetto un po' difficile da scardinare. Arriviamo da secoli e secoli di sopraffazione maschile che ha relegato la donna a ruoli passivi di semplice oggetto estetico. Il titolo è un forte richiamo alla necessità di superare questa oggettivazione e riconoscere la dinamicità e la ricchezza dell'universo femminile."Ressin 08/05/2025 16:36
Wunderschöne Skulptur, die du perfekt abgelichtet hast.LG Peer
lucy franco 08/05/2025 16:25
.... anche se molti le vorrebbero immobili, non pensanti e silenziose come statue.....B.Schalke 08/05/2025 15:37
come una scultura in marmo affascina totalmenteCiao Biggi
ann mari cris aschieri 08/05/2025 14:44
Sfortunatamente no... Le statue, quelle di anche minimo valore artistico, vengono trattate con molto più riguardo.Questioni culturali ...!
Die Mohnblumen 08/05/2025 14:23
Eine sehr schöne Frau als Statue, bestens präsentiert.+++++Liebe Grüße Heike & Karl-Heinz
DT-Fotografie 08/05/2025 13:27
Sehr gut von dir ins Bild gesetzt.ciao Detlef
Georges Vermeulen 08/05/2025 12:49
Sehr schön gezeigt....Gr Georges
claudine capello 08/05/2025 12:23
non heureusement ,,,,ou malheureusement ? ah ah ^bravo cl