Share profile
Copy the following link to share the profile in other applications.
Link copied
Share in Messenger
Paste the following link into the comment field of the desired conversation in Messenger to send this profile in the message.
Link copied
la beauté selon B. Cellini....(1554)
déttail de la statue haute de trois mètres , persée et la méduse, oeuvre symbolique de la victoire du bien sur le mal!
place de la signoria , flroence
la bellezza secondo b cellini....1554
dopo 9 anni di lavorazione , la statua di perseo e la medusa sara esposta piazza della signoria dove è ancora ...
Comments
41
Appreciated by
Public favourites
Information
| Sections | Subjects: Statues Travel: Firenze Special |
| Folders | arts |
| Views | 107,166 |
| Published | |
| License |
Exif
| Camera | PENTAX K-3 |
| Lens | smc PENTAX-DA 18-270mm F3.5-6.3 ED SDM |
| Aperture | 8 |
| Exposure time | 1/100 |
| Focus length | 63.0 mm |
| ISO | 1600 |
Embed photo
Insert the following code into the comment field, image description, or the desired conversation in the messenger to share this photo on fotocommunity.
Link copied...
Click on the link and use the key combination "Ctrl C" [Win] or "Cmd C" [Mac] to copy the link.
Share photo
Use the following URL to share the link to this photo.
Link copied

NaturPur22 30/10/2018 21:22
Wunderbar ins Bild gebracht! L G Angelika† norma ateca 30/10/2018 5:20
WUNDERSCHÖN, herrliches Foto und also das Motiv ,Das Gute und das Schlechte der Tod der Medusa herzliche Grüßen NormaRenée 42 29/10/2018 15:16
...et aussi selon nous.cornagoae 29/10/2018 12:07
beau cliché bisesLLUIS Mª. MONNE MUNOA 29/10/2018 11:19
MAGNIFICA ESCULTURA MUY BIEN CAPTURADA Y PRESENTADA, UN ABRAZO.Adele D. Oliver 29/10/2018 0:47
a fabulous statue and stunning in this light and with her detailsso close and so sharp ... big compliments, Claudine !!!
warm regards,
Adele
Lila 28/10/2018 22:15
das hast Du klasse ins Bild gebracht !!!L.G. Lila
Joëlle Millet 28/10/2018 18:44
Quelle oeuvre merveilleuse ! j'adore . BisesB.Schalke 28/10/2018 18:32
Magnifique !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!VG Biggi
Odette LEFEBVRE 28/10/2018 16:05
très beau cadrage!!Bourvalais 28/10/2018 15:56
beau cadrage.Amitiés, Yves
Edi Ogris 28/10/2018 14:49
Exzellente AufnahmeLG EDI
Giorgio Montani 28/10/2018 13:40
Cellini non si discute. La foto e ben tagliata e mette in risalto l'abile lavoro del celebre scultore!Robert Buatois 28/10/2018 13:24
Magnifique présentation de cette oeuvre célèbre.On se sent petit devant elle.Bises
Robert
de ceulaer 28/10/2018 13:08
je me souviens très bien de cette belle statue à FlorenceTa photo la magnifie encore
amitiés