Share profile
Copy the following link to share the profile in other applications.
Link copied
Share in Messenger
Paste the following link into the comment field of the desired conversation in Messenger to send this profile in the message.
Link copied
Il y a des jours ..
où rien ne va .
Comments
26
Appreciated by
Public favourites
Information
| Sections | People: Portrait Personnes Personnes |
| Folders | Noir et blanc |
| Views | 44,827 |
| Published | |
| License |
Exif
| Camera | X-T1 |
| Lens | XF18-135mmF3.5-5.6R LM OIS WR |
| Aperture | 5.6 |
| Exposure time | 1/105 |
| Focus length | 135.0 mm |
| ISO | 200 |
Embed photo
Insert the following code into the comment field, image description, or the desired conversation in the messenger to share this photo on fotocommunity.
Link copied...
Click on the link and use the key combination "Ctrl C" [Win] or "Cmd C" [Mac] to copy the link.
Share photo
Use the following URL to share the link to this photo.
Link copied

Lily-Rose 13/10/2022 15:33
Très bon travail sur cette photo !Amitiés et merci pour le com.
felipe Martínez Pérez 05/10/2022 1:28
Excelente ByN, a pesar de los malos díasRobert L. Roux 11/09/2022 20:31
c'est ça ...CHOISNET Christiane 08/09/2022 22:04
Excellente prise de vue d'une scène très expressive sublimée par le N&B. Chris.Alf40 07/09/2022 15:43
Un N&B très expressif!Amitiés, Alf
Mario Siotto 06/09/2022 18:53
Excellente prise de vue,on se croirait dans une série policièreAmitiés
Mario
aline64 06/09/2022 17:07
excellent instantané, et il semble agacé !!!! bien le NBbise
Die Mohnblumen 04/09/2022 13:48
Une scène forte, le mec est génial, mais semble très agacé.Traitement d'image fin et adapté.+++++
LG KH
reneboes01 02/09/2022 9:42
des journées en n/b , ca arrive...bizz
René
Gelo Charro 02/09/2022 8:16
No va contento, no es un buen día, parece una escena de cine negro....buena street!!!saludos
JOKIST 01/09/2022 21:25
Eine Aufnahme die man gerne länger ansieht.Ingrid und Hans
Vitória Castelo Santos 01/09/2022 20:05
BIEN SUR:-)liliane salmon 01/09/2022 18:21
superbe !!!jancograph 01/09/2022 16:09
Et parfois le lendemain c'est pire :-))Bel instantané !!
Amts
Odette LEFEBVRE 01/09/2022 15:47
il a du se prendre un PV pour s'être garé de travers avec son BMW!tu as raison il y a des jours.......