Havanna, Malecon photo & image | urlaub, fotos, art images at photo community
Havanna, Malecon Photo & image by Ottmar Niessen ᐅ View and rate this photo free at fotocommunity.de. Discover more images here.
Share profile
Copy the following link to share the profile in other applications.
Link copied
Share in Messenger
Paste the following link into the comment field of the desired conversation in Messenger to send this profile in the message.
Link copied
Comments
19
Awards
|
Gallery (People)
26/01/2024 27 Pro / 23 Contra |
Appreciated by
Public favourites
Information
| Sections | Menschen: Streetfotografie mit Menschen Travel: Havanna Spezial: Monochrome Fine Art |
| Folders | GALERIE INTERNAT. |
| Views | 42,931 |
| Published | |
| License |
Exif
| Camera | --- |
| Lens | 16.0-85.0 mm f/3.5-5.6 |
| Aperture | 11 |
| Exposure time | 1/500 |
| Focus length | 65.0 mm |
| ISO | 200 |
Embed photo
Insert the following code into the comment field, image description, or the desired conversation in the messenger to share this photo on fotocommunity.
Link copied...
Click on the link and use the key combination "Ctrl C" [Win] or "Cmd C" [Mac] to copy the link.
Share photo
Use the following URL to share the link to this photo.
Link copied

Ottmar Niessen 26/01/2024 23:56
Freue mich sehr über die Aufnahme in die englische Galerie.Danke für vielen positiven Bewertungen und die Auseinandersetzung mit dem Foto.
Liebe Grüße
Ottmar
Alberto Riotta 26/01/2024 7:52 Voting comment
+ePICS 26/01/2024 7:52 Voting comment
+Frederic Bauer 26/01/2024 7:52 Voting comment
++Franz Sklenak 26/01/2024 7:52 Voting comment
+Dragomir Vukovic 23/12/2023 23:01
love that place, great 1 !!!Gregor Thelen 07/12/2023 12:02
sehr schön den schatten von dem oldtimers mitgenommen, in das weitläufige bild havannas, ottmar!lg gregor
Günter-Diel 25/11/2023 20:07
Ja, der Malecon ... da werden Erinnerungen wach. Eine sehr schöne Ansicht. Gruß GünterJOKIST 20/11/2023 22:38
Bei diesem Bild schlägt unser Fotografenherz höher.Ingrid und Hans
PeLeh 20/11/2023 9:06
Große Klasse! Gerade in schwarz-weiß kommt das Bild sehr gut an!Eine gute Woche und viele Grüße
Peter
Benita Sittner 19/11/2023 22:54
...klasse....auch in s/w gefällt es mir...VLG BenitaAndré Reinders 19/11/2023 16:49
Sehr gelungen!LGAndré
Manfred Schneider 19/11/2023 14:53
+++lg manfred
Jürgen Martin 19/11/2023 12:57
Starke Aufnahme.Axel Krivohlavek 19/11/2023 11:15
Klasse street!VG Axel