Fête des Félibriges à Sarlat photo & image | europe, france, aquitaine images at photo community
Fête des Félibriges à Sarlat Photo & image by Christian Villain ᐅ View and rate this photo free at fotocommunity.de. Discover more images here.
Share profile
Copy the following link to share the profile in other applications.
Link copied
Share in Messenger
Paste the following link into the comment field of the desired conversation in Messenger to send this profile in the message.
Link copied
Comments
26
Appreciated by
Public favourites
Information
| Sections | Travel: France Travel: Périgord Special |
| Views | 18,687 |
| Published | |
| License |
Exif
| Camera | DMC-FZ38 |
| Lens | --- |
| Aperture | 5.6 |
| Exposure time | 1/400 |
| Focus length | 16.1 mm |
| ISO | 80 |
Embed photo
Insert the following code into the comment field, image description, or the desired conversation in the messenger to share this photo on fotocommunity.
Link copied...
Click on the link and use the key combination "Ctrl C" [Win] or "Cmd C" [Mac] to copy the link.
Share photo
Use the following URL to share the link to this photo.
Link copied

noblog 29/08/2025 14:10
Sehr schön dekoriert !LG Norbert
Willy Brüchle 25/07/2025 13:56
Prima. MfG, w.b.gewöhnlich 23/07/2025 10:08
eine wunderbare Festdekoration, treffend fotografiert.Sehr schönes Bild!
Eva Loth 22/07/2025 20:28
das sieht ja toll aus .... LG EvaWolfgang Weninger 22/07/2025 18:09
Da waren die Damen im Ort aber wirklich fleißig, damit es so schön aussiehtServus, Wolfgang
Rondina 21/07/2025 19:10
toll die kleinen bunten (sicherlich handgemachten) Deko-Kunstwerke, fuer gute Laune war gesorgtliebe Gruesse Rondina
Regina und Volker 19/07/2025 22:42
Les belles boules décoratives colorées sont-elles en laine ou en papier ou ? Elles sont très belles. Amitiés de Regina et VolkerMargret 19/07/2025 17:23
der Blickwinkel macht es aus , sehr gut gezeigtund ich mag sehr gerne bunt ;o)
lg Margret
Katrin Fischbach 19/07/2025 17:09
Impressionnant et quel effort:-))Karl-Heinz Klein 19/07/2025 12:36
hier gings ja ganz schön bunt zu, will gar nicht wissen, wie es auf den Straßen aussah...vermutlich war kein Platz mehr zum laufen...liebe Grüße
Karl-Heinz
Günter7 19/07/2025 12:18
Klasse, aus sehr schönem Blickwinkel von dir abgelichtet.LG Günter
Trugbild 18/07/2025 19:36
Bonjour Christian, c'est absolument magnifique. Une décoration de rue fantastique. Tu sais, j'ai eu une prothèse de hanche. Maintenant, je suis en traitement de suivi ambulatoire à proximité. Tout est difficile.Amitiés, Adeltraut
Laelia Letombe 18/07/2025 15:08
superbe amst laelaiRobert Buatois 18/07/2025 13:34
Ces pompons faits main sont magnifiques et égaient la rue. Quelle patience pour avoir fait ceci et pour l'avoir mis en place.Amitiés
LH Foto 18/07/2025 11:19
Und das ist ja farbenfroh.