FIN DES VACANCES photo & image | digiart, special images at photo community
FIN DES VACANCES Photo & image by Charlotte EMSER-SCHAFERLEE ᐅ View and rate this photo free at fotocommunity.de. Discover more images here.
Share profile
Copy the following link to share the profile in other applications.
Link copied
Share in Messenger
Paste the following link into the comment field of the desired conversation in Messenger to send this profile in the message.
Link copied
Comments
15
Appreciated by
Public favourites
Embed photo
Insert the following code into the comment field, image description, or the desired conversation in the messenger to share this photo on fotocommunity.
Link copied...
Click on the link and use the key combination "Ctrl C" [Win] or "Cmd C" [Mac] to copy the link.
Share photo
Use the following URL to share the link to this photo.
Link copied

Blula 22/11/2024 13:25
Alles hat einmal ein Ende, aber Deine Kreativität niemals !LG Ursula
magic-colors 03/10/2024 15:43
Das ist eine ganz wunderbare Kunst Charlotte. Gefällt mir ausgesprochen gut. :))Amitiés aNette
Emma M. 08/06/2024 9:51
superbe création !Georges Vermeulen 02/06/2024 8:49
Sehr gut wieder +++Gruß Georges
cornagoae 01/06/2024 17:27
une jolie création, bisesChristian daddy 31/05/2024 18:34
Image sympathique, serait-ce la verrière d'une gare ?Sinon, je donne ma langue au chat pour le commentaire
Laelia Letombe 31/05/2024 7:54
excellent je vois des montagnes des coquelicots super creation bises laeliaAstrid Lohr 30/05/2024 19:30
Très contente que tu es de retour. Fin de vacances? J'éspère que tu vas nous gâter avec une nouvelle période de création! Amts Astridjancograph 30/05/2024 15:32
Tu as l'art pour les beaux assemblages !!Amitiés Jc
anne gattlen 30/05/2024 10:03
..mais quand même le temps de créer.Bel ensemble , j‘aime beaucoup le jeu des couleurs
Amicalement
Anne
mickey40 30/05/2024 8:22
belle composition !!!!amitiés
Adele D. Oliver 30/05/2024 3:08
fine creative work in soft colours and lovelyshapes - I like it very much !!!
warm regards,
Adele
Jifasch32 29/05/2024 20:45
Magnifiquement réalisé , dans de belles couleurs qui, même si c'est la fin des vacances, nous font espérer en pensant aux prochaines ComplimentsJF
Odette LEFEBVRE 29/05/2024 20:08
toujours fait avec beaucoup de douceur!! geniale!Vitória Castelo Santos 29/05/2024 18:34
ALLORS TRAVAILLER :-)))