Share profile
Copy the following link to share the profile in other applications.
Link copied
Share in Messenger
Paste the following link into the comment field of the desired conversation in Messenger to send this profile in the message.
Link copied
Dans une ambiance feutrée
1 er au concours se sentir bien!
Comments
21
Appreciated by
Public favourites
Information
| Section | Special: X - Archive: Challenges |
| Folders | concours |
| Views | 32,007 |
| Published | |
| License |
Exif
| Camera | NIKON D90 |
| Lens | 18.0-200.0 mm f/3.5-5.6 |
| Aperture | 7.1 |
| Exposure time | 1/250 |
| Focus length | 26.0 mm |
| ISO | 200 |
Embed photo
Insert the following code into the comment field, image description, or the desired conversation in the messenger to share this photo on fotocommunity.
Link copied...
Click on the link and use the key combination "Ctrl C" [Win] or "Cmd C" [Mac] to copy the link.
Share photo
Use the following URL to share the link to this photo.
Link copied

Bernadette Revoux 27/08/2020 18:00
Je découvre tes photos. J'aime beaucoup.Amitiés
Vladi76 08/07/2020 10:05
Tout simplement magnifique!Amitiés
Hans-Günther Schöner 20/05/2020 18:30
Eine grandiose Arbeit mit sehr schönem Licht und Schattenspiel !!!Gruß
Hans-Günther
pierre tichadou 09/03/2020 8:59
une atmosphère superbement rendueFoto-Fabian 08/03/2020 17:37
Nice atmosphere. Reminds me to a holiday in France > Chambres d´Hotesch.tine.art 26/02/2020 16:06
Fantastique la lumière !Amitiés, Christine
CHARLOTTE101 26/02/2020 16:01
Superbe. Les plantes vertes près de la source lumineuse sont très photogéniques dans cette belle composition. BravoErnst August Pfaue 19/02/2020 21:09
Superbe!Amitiés
Aug
patrick hyrailles 19/02/2020 20:47
belle prise de vue bravoch.tine.art 19/02/2020 16:49
Bonjour Odette ,C'est un motif impressionnant avec une lumière fantastique !
Bisous Christine
marjoleine 14/02/2020 9:30
magnifique ambiance dans laquelle je me sentirais très très bien !!!!!bravo !!!!
SYLDERO 12/02/2020 9:12
MAGNIFIQUE 1ère placeBRAVO!
† Christian Rossin 12/02/2020 8:58
Bravo!Le Clown 12/02/2020 8:40
Chapeau bas;très belle ambiance;1ère place complètement méritée, contrairement à la 2ème.
Eric
Certeau Dominique 12/02/2020 7:00
Félicitations pour cette belle première place.Amitiés.