Augenblick photo & image | tiere, tierdetails, natur images at photo community
Augenblick Photo & image by Rabatt ᐅ View and rate this photo free at fotocommunity.de. Discover more images here.
Share profile
Copy the following link to share the profile in other applications.
Link copied
Share in Messenger
Paste the following link into the comment field of the desired conversation in Messenger to send this profile in the message.
Link copied
Comments
17
Appreciated by
Public favourites
Information
| Section | Natur: Tierdetails |
| Views | 6,956 |
| Published | |
| License |
Exif
| Camera | Canon EOS 5D Mark II |
| Lens | EF100mm f/2.8L Macro IS USM |
| Aperture | 5 |
| Exposure time | 1/250 |
| Focus length | 100.0 mm |
| ISO | 100 |
Embed photo
Insert the following code into the comment field, image description, or the desired conversation in the messenger to share this photo on fotocommunity.
Link copied...
Click on the link and use the key combination "Ctrl C" [Win] or "Cmd C" [Mac] to copy the link.
Share photo
Use the following URL to share the link to this photo.
Link copied

Marion Stevens 21/10/2025 14:21
Alles klasse: Motiv, Nähe Schärfe, Farben, Format- einfach wunderbar.Viele Grüße
Marion
ALLWO 12/03/2025 13:03
Toller Titel .. zu einem ( fotografisch ) ungewöhnlich guten Tier DetailGruß und Glückwunsch .. Wolfgang
Frank G. P. Selbmann 29/01/2024 21:49
eine detailaufnahme, die mir gefällt!lg franKS
Storchi 03/04/2022 10:58
Sehr guter enger Schnitt!Gruß, Storchi
Hörbie40 02/05/2021 21:22
Ein verdammt gutes Makro..Kompliment. LGH† Werner2106 08/01/2021 14:23
Der sehr enge Schnitt, die feine Schärfe und letztendlich die Farben zeichnen dieses Bild aus.Gruß Werner
docv 20/04/2020 22:26
Ein wirklich tolles Bild - es fängt einen und man muss es wirklich betrachten. Ein toller Ausschnitt . Der ganze Vogel wäre nur halb so tollmapila 18/03/2020 14:50
Absolut geniale Detailaufnahme! Klasse Bildaufbau!Klaus H.. 03/03/2020 22:16
Wow, super Farben, toller Ausschnitt!Gruß Klaus
Günter Sickmann 03/03/2020 18:04
Spitze.Gruß aus Duisburg Günter
diander 03/03/2020 15:42
der Bildaufbau gefällt mir