APRES LA FETE ......... photo & image | digital editing, digiart, fantasy images at photo community
APRES LA FETE ......... Photo & image by Charlotte EMSER-SCHAFERLEE ᐅ View and rate this photo free at fotocommunity.de. Discover more images here.
Share profile
Copy the following link to share the profile in other applications.
Link copied
Share in Messenger
Paste the following link into the comment field of the desired conversation in Messenger to send this profile in the message.
Link copied
Comments
71
Appreciated by
Public favourites
Information
| Sections | Digiart: Digital editing Special |
| Views | 51,513 |
| Published | |
| License |
Embed photo
Insert the following code into the comment field, image description, or the desired conversation in the messenger to share this photo on fotocommunity.
Link copied...
Click on the link and use the key combination "Ctrl C" [Win] or "Cmd C" [Mac] to copy the link.
Share photo
Use the following URL to share the link to this photo.
Link copied

Marije Aguillo 26/07/2020 0:39
FAbuloso trabajo, me encanta.Eifelpixel 02/07/2020 10:49
Ein schön gemachtes StilllebenEinen guten Tag wünsche ich dir Heute Joachim
Wilmandrea 05/05/2020 10:59
Das kann ich sogar ohne Französischkenntnisse verstehen- Dein Bild sieht wie ein Gemälde aus!LG Andrea
Monika Arnold 02/04/2020 19:42
Sehr gelungen Deine Fotoarbeit liebe Charlotte.Ganz liebe Grüße Monika
Michèle FLEURY 02/03/2020 9:27
Transparences du verre et vert de la carafe ou d'un vase végétal, bougie blanche et boule dorée d'une fête proche de Noël : voilà une nature morte traversée de mouvement et d'incertitude sur les objets montrés, tant ils peuvent devenir autres selon notre regard ; le réalisme est imprégné d'esprit festif qui juxtapose "réalité", esthétique et fantaisie, comme dans un poème intimiste! J'adore! Bises et compliments pour l'originalité, Charlotte! MichèleYuri ARTWORK 28/02/2020 17:50
Herausragendes Bild. Große Klasse.LG Yuri
ulrike krampitz 27/11/2019 20:26
ganz wunderbare komposition! lg ulrikefelipe Martínez Pérez 27/11/2019 20:11
Un "bodegon" très bien fait.P.B.Photo 04/11/2019 16:49
gefällt mir sehr gut....klasse gemacht !Andreas Krieter 31/10/2019 18:10
Ein beeindruckend gutes Arrangement mit einer bestechend schönen Bildwirkung!Viele Grüße von Andreas
DorotheH 31/10/2019 11:30
Die Bearbeitung passt hervorragend zu deinem Foto. Ein wundervoller Hingucker.IngridG 18/10/2019 23:15
Une nature morte pleine de dynamisme que l´on peut vivre après les fêtes!Une superbe composition pleine de créativité avec un mélange de formes et de lumières… j´aime aussi ces couleurs!
C´est magnifique!
Amitiés, Ingrid.
† Reinhard S 14/10/2019 17:13
J´aime. Bravo!Amitiés, Reinhard
GeScheart 02/10/2019 22:14
Für mich ist das Kunst in Vollendung.LG Gertrud
dominati simone 02/10/2019 8:37
Belles transparences et couleurs douces dans une jolie lumière :la fête est finie ...pour le moment ! Composition originale et bien faite sans tristesse :l'avenir est devant nous . Bravo Charlotte . Bises.Simone