A misa. photo & image | street & situation, photography, hombre images at photo community
A misa. Photo & image by felipe Martínez Pérez ᐅ View and rate this photo free at fotocommunity.de. Discover more images here.
Share profile
Copy the following link to share the profile in other applications.
Link copied
Share in Messenger
Paste the following link into the comment field of the desired conversation in Messenger to send this profile in the message.
Link copied
Comments
20
Appreciated by
Public favourites
Information
| Section | People: Street & Situation |
| Views | 16,680 |
| Published | |
| License |
Exif
| Camera | PENTAX K2000 |
| Lens | smc PENTAX-DA L 18-55mm F3.5-5.6 AL |
| Aperture | 9.5 |
| Exposure time | 1/350 |
| Focus length | 55.0 mm |
| ISO | 800 |
Embed photo
Insert the following code into the comment field, image description, or the desired conversation in the messenger to share this photo on fotocommunity.
Link copied...
Click on the link and use the key combination "Ctrl C" [Win] or "Cmd C" [Mac] to copy the link.
Share photo
Use the following URL to share the link to this photo.
Link copied

Maud Morell 24/11/2025 19:16
Die Drei haben es gleich geschafft.Eine schöne Szene.
Liebe Grüße, Maud
Eifelpixel 05/06/2025 12:18
Los escalones se forman escalandoJoachim
Robert Buatois 14/05/2025 11:33
Beau jeu d'ombre et de lumière faisant joliment ressortir les escaliers que gravissent ces personnes.Amitiés
Trugbild 07/05/2025 17:16
Die Treppen sind der reinste Sturzacker. Bei uns wäre das Betreten auf eigene Gefahr.BG Adeltraut
Günter-Diel 02/05/2025 8:25
Sehr schön gezeigt! Gruß GünterAlfredos click 25/04/2025 13:03
Una escena muy bella presentada en una fotografía igualmente bella.Saludos cordiales de Alfred
a. segura 2 24/04/2025 19:20
buena toma excelentes los tonos y luz,saludosDie Mohnblumen 22/04/2025 16:45
Sehr feine Szene mit den Kirchgängern.+++++Liebe Grüße Heike & Karl-Heinz
CHOISNET Christiane 22/04/2025 8:50
Una hermosa toma desde un ángulo bajo de los escalones subidos por estas tres personas. Saludos cordiales. Chris.JOKIST 21/04/2025 21:46
Eine sehr gelungene Präsentation, in allen Belangen hervorragend.Ingrid und Hans
manfred.art 21/04/2025 16:12
vielleichti hektik am morgen? herzlichst manfredWilli W. 21/04/2025 15:55
Klasse von dir den Aufgang festgehalten.Liebe Ostergrüße Willi
Brigitte BB 21/04/2025 12:55
Den Kirchgang zu Ostern hast Du sehr schön gezeigt!Ein feines Bild!
Liebe Grüße und einen sonnigen Ostermontag für Dich
Brigitte
Matthias Buettner 20/04/2025 21:09
Ostern - viele gehen in die Kirche - klasse festgehalten!Saludos!
Matthias
Vitória Castelo Santos 20/04/2025 16:56
HÁBITO QUE NÃO TENHO : -))