This website uses cookies to access various functions, personalize its advertising, and analyze traffic. Use of this website implies agreement with our use of cookies. More information  OK

What's new?

Terry Dye


Free Member, Willich

Finding the light / Das Licht der Welt erblicken

I chose the title for two reasons. Some see the light through the eyes of photographer, while others through Jesus. Here I sort of put both together.

Taken in Willich by Düsseldorf. It's a statue in our park that inspired me to capture the moment and the light.

What would do, if anything, to improve this image?

--
Vielleicht kommt meine Übersetztung nicht richtig rüber.

Ich habe den Titel ausgewählt, weil ich der Meinung bin, daß man sowohl das Licht aussuchen muß, um ein Foto zu machen, als auch das Licht Gottes aussuchen sollte.

Ich habe das Foto in Willich bei Düsseldorf gemacht. Die Statue steht bei uns im Park. Das Licht war wunderschön und ich mußte ein Bild machen.

Was würdest du ändern, um das Bild zu verbessern?

Comments 5