Back to list
Das Tapfere Schneiderlein: Barbie's New dresses 09

Das Tapfere Schneiderlein: Barbie's New dresses 09

3,455 9

Susana Miguel


Premium (Pro), Zaragoza

Das Tapfere Schneiderlein: Barbie's New dresses 09

Sometimes I like sewing a little so for a daughter's friend I started sewing a few dresses and then I decided on a whole new wardrobe for the dolls...and of course I will keep a few for myself....or offer them on sale...or something...
;))

Manchmal nähe ich gerne ein wenig, also begann ich für die Tochter einer Freundin ein paar Puppenkleider zu nähen. Und da schon dabei war, beschloss ich gleich eine ganze Kollektion für die Puppen zu nähen... und nun möchte ich einige Modelle behalten ... oder sie anbieten.... oder so...
;))

Signed: Das Tapfere Schneiderlein / The Brave Little Tailor

Comments 9

Information

Section
Folders Fashion
Views 3,455
Published
Language
License

Exif

Camera Canon EOS 1000D
Lens Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 [II]
Aperture 5
Exposure time 1/60
Focus length 33.0 mm
ISO 400