hallo antonio,
ich bedanke mich für deine
vielen lobe und wünsche dir
noch einen schönen abend...
halt die ohren steif und
lass es dir gut gehn... :-)
lg bernd
Hi, Antonio, thank you very much for your feedback to my "Wald-Photo". I like your photo "winter mood": The colours, the sharpness in the foreground and the soft clouds. Best regards from Kiel, Dirk
der Lübecker 15/05/2026 17:23
Grazie mille per le gentili parole, Lobe – Antonio.La tua galleria fotografica è fantastica!
Ti auguro un continuo successo!
Manfred
Ray Veri 11/05/2026 12:40
superbe galeriebravo
Ray
adriana lissandrini 18/04/2026 19:09
Grazie di tutto, Antonio, tu hai una galleria stupefacente, complimenti!!!! cammineremo assieme...un caro saluto.Paolo Castoldi 08/04/2026 18:58
Grazie AntonioPaolo Castoldi 08/04/2026 18:58
Grazie Antonio ????dirk.massierer 28/03/2026 9:27
Thank you! I'm still inexperienced with the features in fotocommunity, but I keep trying ...Bernd Rauch 27/03/2026 20:55
hallo antonio,ich bedanke mich für deine
vielen lobe und wünsche dir
noch einen schönen abend...
halt die ohren steif und
lass es dir gut gehn... :-)
lg bernd
SERGE- POLONI 27/03/2026 13:44
merci par votre visiteserge
dirk.massierer 27/03/2026 8:58
Hi, Antonio, thank you very much for your feedback to my "Wald-Photo". I like your photo "winter mood": The colours, the sharpness in the foreground and the soft clouds. Best regards from Kiel, DirkCHOISNET Christiane 18/03/2026 14:24
Muchas gracias por t visita. Ciao. Chris.Ägypten Austrinaut 19/02/2026 14:50
Hallo antoniaprincipato, Thank you for your feedback on Aurora_Longterm-edit-6x6cm...If you call yourself amateur I'm "Diletant"
Gabriella Silano 01/02/2026 15:44
Grazie per tutti gli apprezzamenti!Ana Arnau 31/01/2026 20:39
Muchas gracias por t visita Y elogio, Antonio. Un cordial saludo.giorgioste 28/01/2026 13:53
Ti ringrazio per l'attenzioneciao
Giorgio
Gianni Greco 27/01/2026 11:01
Poche foto ma tutte belle. E' la Sicilia?